مصلای نماز جمعه شهرستان کارون

پیام تسلیت امام جمعه کارون در پی حادثه تروریستی در اهواز

به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهرستان کارون،حجت الاسلام و المسلمین خضیراوی امام جمعه کارون در پیامی وقوع حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز که منجر به شهادت تعدادی از هموطنان عزیزمان شد را تسلیت گفتند.

قال الله سبحانه و تعالی:

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

سلام خدا بر مردم شریفی که در ایام حسینی آسمانی شدند.در ایامی که تمام فخرشان نمایش سرباز بودن لشکر اباعبدالله الحسین(ع) را به رخ جهانیان کشیدند و خون مطهر شهدایمان در این مراسم همچون آبی زلال چهره واقعی مزدوران را نمایان نمود.
سلام خدا بر مردم شریف کارون که در هیچ تنگنایی انقلاب خود را تنها نمی گذارند و در هر توطئه ای با تقدیم شهدایی سندیت ولایتمداری خود را نهادینه می کنند.

سلام خدا بر مردم کارونی که قبل از انقلاب بنی طرفی ها،در جنگ تحمیلی شهدای گردان امام رضا(ع)،در دفاع از حریم اهل بیت شهدای مدافع حرم در آن سوی مرزها و اینک خون جوان عزیز دیگری در لباس دفاع از انقلاب درخت آسمانی انقلاب را آبیاری نمود.
بی شک این اقدام ناجوانمردانه دل جوانان برومندی همچون شهید نبی دریس را به جوش می آورد و زوال رژیم های غاصب و استکبار جهانی و مزدوران داخلی را نزدیکتر می کند.
شهرستان کارون با عشایر و مردم غیورش فردا صبح میزبان پیکر مطهر فرزند جوانش خواهد بود تا او را تا آرامگاه ابدیش بدرقه نماید و دست رد خود را به سینه مزدوران و دست نشانده ها نشان دهد.

بدینوسیله شهادت و مجروح شدن تعدادی از عزیزان هم وطن در اهواز به دست تروریست های مزدور و بیگانه‌پرست به حضرت بقیة الله الأعظم روحی فداه و همچنین مقام معظم رهبری و خانواده های داغدیده و مردم گرانقدر خوزستان تسلیت عرض می نمایم.

قاسم خضیراوی

امام جمعه کارون

 

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به مصلای نماز جمعه شهرستان کارون می باشد. فارسی سازی و تنظیم محمد وب