مصلای نماز جمعه شهرستان کارون

کمک به محرومان و اطعام ایتام مصداق عمل به سیره امام حسن مجتبی (ع) است

به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه کارون، حجت‌الاسلام والمسلمین خضیراوی امام جمعه شهرستان کارون در خطبه های نماز جمعه این هفته پس از حمد و ثنای الهی و دعوت مومنین و مومنات به رعایت تقوای الهی ، این هفته ضمن دعوت همگان به تقوای الهی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه برکت و نعمت افضل همه ماه‌ها است که باید از آن به نحو احسن استفاده کرد.

ایشان افزود: خوشا به سعادت آنان که فرصت های ماه مبارک را غنیمت شمرده و در این ماه با خداوند متعال مناجات کردند ،تلاوت قرآن داشتند ،به فقیران و مستمندان کمک کردند،
ماه مبارک رمضان فرصتی برای بندگی معبود است و خوشا به حال آنان که این ماه را درک و از آن بهره کافی می‌برند.

حجت الاسلام والمسلمین خضیراوی امام جمعه کارون با تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و گرامیداشت هفته کمک به محرومان و مستضعفان، اظهار کرد: کمک به محرومان و اطعام ایتام مصداق عمل به سیره امام حسن مجتبی (ع) است.

وی با بیان اینکه از ۱۵ تا ۲۱ ماه رمضان به نام هفته اکرام ایتام نامگذاری شده است، افزود: باید تلاش کنیم در این شرایط اقتصادی و گرانی‌ها دست نیازمندان و مستمندان را بگیریم که البته همت مردم و مسئولین شهرستان در این زمینه در سال‌های اخیر ستودنی است.

امام جمعه کارون با اشاره به حمله پهبادی یمن به تاسیسات نفتی عربستان، گفت: اقتدار ایران اسلامی و حامیان او در سراسر منطقه گسترده است و این حمله انصارالله یمن بیانگر آسیب‌پذیری و ناتوانی عربستان بود.

ملت مظلوم یمن زیر بمباران‌های هواپیماهای سعودی قتل عام می‌شوند، اگرچه مبارزان غیرتمند یمنی با تمام وجود در برابر آل سعود ایستاده است. پرواز پهپادهای یمنی بر فراز تاسیسات نفتی عربستان و بمباران آن که موجب کاهش 40 درصدی ارزش فروش نفت عربستان ، هدف قرار دادن پهپاد آمریکایی توسط یمنی‌ها اوج اقتدار یمنی‌ها را به نمایش گذاشته و نشان داد، امروز یمن از اقتدار دیگری برخوردار است.

ایشان افزود: نیروهای انقلابی یمن اعلام کردند این بمباران توسط هواپیمای بدون سرنشین نمونه ای بود که چنانچه عربستان به تجاوزات ادامه دهد عواقب بدی عاید آن خواهد شد.

امام جمعه کارون در بخش دیگری از خطبه های امروز به زندگی آیت الله بهجت پرداخت

Updated: اردیبهشت 27, 1398 — 4:58 ب.ظ
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به مصلای نماز جمعه شهرستان کارون می باشد. فارسی سازی و تنظیم محمد وب